PERSONA..

Actually tak de bahan menarik tuk dijadikan santapan umum dalam blog aku kali ni..just nak citer2 je..minggu lepas aku gi servis keter..1st service aku..kena dalam RM140..aku tak tau adakah mmg harga dia standard gitu atau tak,tapi aku bayar je..sekali ngan cuci,so nampak berkilat la keter aku..gambar ni diambil lepas servis tu la..aku gi servis sebab minggu ni dah nak balik kg..tak sabar sgt2 rasanya..hopefully perjalanan lancar je n aku,my gf and her sister sampai rumah dengan selamat..n lagi 1,nak rapatkan kembali hubungan aku ngan gf aku,yang sedikit renggang masa bulan pose ni..sian dia..banyak kali makan hati ngan aku..so sorry my dear..nanti biey bawa jalan2,makan2,shopping2 skt ek..4 all my frenz out there,selamat hari raya,maaf zahir dan batin..pada member2 yang akan drive balik kg,berhati2 di jalan raya..ingatlah orang yang tersayang yang menunggu kepulangan anda semua..

6 maklum balas:

Tanpa Nama berkata...

emmmm....wess,alang2 blk kemaman tu, singgahle berayer kat umah aku,jaza,anim n ros..sape2 jela yg ade kat ktn..huhu..dulu slalu beralasan xder transport..skang ape cer???-adda-aku dh create blog cmni..tp luper password laa...mls da nk lyn..aku slh sorg awek yg mkn ati ngan bf ms bln pose..hahaha..tp kene ayat manis trus x jd nk mrh..lgpon lumrah becinte,bile duk dekat bebau busuk..setuju x??

kayghani berkata...

ko la bau busuk tu kan..haha..aku wangi je memanjang..tak caye tanya awek aku..

Tanpa Nama berkata...

yela..nk wat cmne die sorg jer yg ade awek kn....

kayghani berkata...

awek aku pun wangi..hehe..jangan jeles..

Tanpa Nama berkata...

tp ms skolah lu aku x lalu nk duk dkt ngan ko psl ko la yg bebau busuk teramat..kakakaka..kesimpulannyer aku yg wangi..harummm..

encik cibon berkata...

ellop kay...ape cer ko skang nih...keje kat mane?