sebab ni la aku sibuk..

klik gambar tuk lebih jelas

ni sebab utama aku sibuk akhir2 ni..so dengan ini aku menjemput semua kawan2 aku tuk menghadiri Hari Harta Intelek Negara,23-26 April ni kat KL Convention Centre..datang la beramai2..masuk free..

kepada semua pereka cipta,penggubah lagu,petani,pensyarah dan sebagainya..datanglah beramai2..bawa satu family sekali..kalau atuk n nenek ada,bawa sekali..

aku rasa confirm tak ramai yg tau apa itu paten,cap dagangan,hakcipta,penunjuk geografi..kalau dah tak tau apa benda yg aku state kat atas,bawa2 la datang ekspo ni..ni bukan semata2 ada ceramah,sebab kalau ceramah je mesti bosan..tapi ada pameran barang2 buatan malaysia,tak kira la makanan ke,ubat ke,apa ke..boleh beli2 brg..n tambahan pameran reka cipta..

malas nak promote lebih2..datang jela..

3 maklum balas:

Unknown berkata...

xleh nak pegi la...jauh sangat...

Shitsurei Shimashita berkata...

titon kat hotel sana ka bos?
you incharge apa sana?

Unknown berkata...

Thanx hadiah utk baby tuu.. :)