kedekut..tahi hidung masin..

setelah beberapa bulan aku dan kawan2 aku dapat mengakses semua laman web di dunia ni dengan tenang dan jayanya,akhirnya kesabaran kami teruji..kena block pulak dah..kedekut server sungguh..tahi hidung masin..tangkai jering..haji bakhil..

nampak gaya kena wat kerja je la lepas ni sebab dah tak leh berpoya2..nasib baik gak blog boleh buka..

tahi hidung memang masin ke?aku memang tak pernah rasa la..so aku tak tau..tapi yg aku tau,kalau kena gigit ngan penyengat,cepat2 korek tahi hidung,sapu kat tempat kena gigit tu..kesahihan amalan ni tak pula aku pasti..tapi masa kecik dulu aku pernah gak buat..masa tu main tepi longkang,then terlanggar sarang penyengat..habis juga la muka n tangan ni kena gigit..then teringat petua ni..dengan bersungguh2 aku mengorek..haha..tapi kalau nak buat sekarang ni,teragak2 juga la..

p/s-kerja banyak..ok juga kot dia block..kalau tak aku asyik layan internet je..

8 maklum balas:

kotaklimasegi berkata...

cuba ko try rasa taik hidung tu...

cover2 tau..

~ aman shah ~ berkata...

Apa kata hang cuba page ni plak,,,


http://www.crownproxy.com

page tu untuk bypass semua block page yang disediakan...

tetapi...
ianya slow ya amat laaa....

lebih kurang cam meebo.com untuk men YM...

Unknown berkata...

tak yah la nk try2,biey.. :p

Donut berkata...

aah baby..tak payah la try2...
u tulis blog lucu2 je suda..
ok baby?

owh~saiful azman tue skang signing ngan club arsenal. Malaysia takut nak amek dia as national player.

bAdBoYZ berkata...

ish2...
ko ok lg baru dier block..
nie syarikat aku nie,nama jerk syarikat telekomunikasi..
dari zaman tok nek lagi dier dah block..huhu

ijan berkata...

jadi ubat yg aku beli kat kedai buat sapu sengat penyengat tu diorg buat pakai taik hidung la. cisss...

Pekerja Kontrak berkata...

nasib bro...

hahahahahahaha....

kayghani berkata...

arfahadnan:
*nak aku try rasa ke?tak nak la..

man:
*semua proxy tak dapat juga..kena blok juga..

baby:
*memang tak nak try pun

epul:
*baby?ko ok ke tak ni?

amir:
*haha..aku dulu kena blok..then boleh buka..then kena blok balik..

sultan:
*tu aku tak tau..haha

dato paduka masri:
*ha ah..nasib..haha