misha omar bela burung..

apakah tajuk itu?hahaha..pakai letak je..macam seronok je..tapi baca kat blog member aku..tajuk dia "siti nurhaliza kentut busuk"..tajuk dia pun dah busuk,aku pun apa lagi,buka la..rupa2nya,aku tertipu..citer pasal apa ntah..macam haram..


aku suka tengok kartun Tweety Bird masa kecik2 dulu..sampai sudah Silvestre tak dapat2 juga nak makan burung kecik yg comel itu..tapi kalau korg nak tau,Tweety Bird ni dah tua dah pun..umur dah 60 tahun dah pun..dah tak comel langsung..dah tak "bola2 api" dah pun..ni kalau campak depan Silvestre pun,aku rasa kucing tu pun tak pandang..tak caya,tengok la gambar ni..

bulu2 berguguran..sedih je muka..

6 maklum balas:

Paan Ovrtd berkata...

"Ai tot ai so de puditet"

kayghani berkata...

dik an:
*puditet lu..menatang apa puditet tu?

Unknown berkata...

eee..dh xcomey xde bulu2..hehe~♥

zeroxlegend berkata...

blog kau dgn blog member kau pun saling tak tumpah...mcm haram...

gunakan nama2 artis utk menarik minat org membaca blog ko..hehehe..

kayghani berkata...

baby:
*ha ah..tak comel..yg ni kalau pijak pun tak sedar..

kamal:
*wah..dah berani nak kutuk gua punya blog..jaga kepala ko..nanti gua tunjal..

he11mi berkata...

hehe.tertipu dgn tajuk.siot tol