entri ke-100

salam pada semua..ni entri ke-100 aku..sampai juga 100..bangga ngan diri sendiri,walaupun entri2 aku biasa je..dalam erti kata lain,tak de unsur intelek langsung..padahal aku kerja kat perbadanan harta intelek..entri kali ni banyak gambar..aku lebih suka letak gambar dari mengarang sebab bukan pandai pun buat ayat sedap2..merapu boleh la..

1.ahad lepas ada reunion kecik2..actually ada futsal interbatch untuk skol aku dulu,SM Sains Selangor..memang ramai giler yg datang..baya2 ayah aku je semua..aku sampai lambat sgt,game tuk team aku dah habis..tambah sengal aku lupa bawa short..so main futsal pakai sluar jean la jawabnya..macam org gilak pun ada..

baju sukan+kasut futsal+sluar jean=mantap nak mampus..
alumni SMSS

budak2 batch aku..aku sorg je form 4 baru

aku pun mencapab(eja gini ke?),tunjuk skill

2.aku memang tak hebat mana BI..tapi aku faham la juga sesetengah perkataan tu..aku dapat 1 email..ni gambarnya..
klik gambar tuk besarkan..F**k?

ada 3 kemungkinan
  • memang dia tak tau maksud perkataan tu
  • pinjam baju member,tak sedar ada perkataan tu
  • memang sengaja nak show off
apa2 pun,agak2 la..ko dah besar,dah pandai beza baik buruk..adik jiran aku yg kecik pun tau sebut benda mencarut tu..

3.terjumpa gambar2 lama dalam fesbuk member aku..giler terkenang..
gambar meja aku(yg ada kalkulator)
gambar kelas..dah la tengah panas..meleleh2 peluh
gambar dinner..1st time aku merasa makan kat hotel..
konvo la konon2nya..result gempak tak pe la juga..ni macam hampas..

3.aku harap aku dapat terus buat entri baru..kalau lambat je update,tengah cari bahan la tu..

p/s-apa khabar la member2 aku yg dah lama tak jumpa..muncul2 kan la diri tu..

11 maklum balas:

Unknown berkata...

gambar kelas tu biey y mana?dh besarkan pic pn xbesar mana..huhu~

kayghani berkata...

sebelah kanan cikgu..pakai songkok..masa ni tengah skema lagi..

My Spirit Finger berkata...

tahniah dah cecah 100. kita pun baru cecah jugak walaupun tulisan suma mengarut. Saya lagi suka baca entri mengarut dari entri yg serius2 ni. Moningkan kepala jo. Entri mengarut lagi fun utk dibaca.

emi berkata...

gile power timbang bola.ajar sket

kayghani berkata...

zaza:
*tapi ngarut pun tak pandai gak..bedal je selama ni..

emi:
*ala..semua org pun pandai timbang bola..tak de benda pun tu..

~ aman shah ~ berkata...

hang try kira betul2...
baru 99 laaa...
tak cukup 100 lg laaa...

dia tulih tu...
tahun 2008=47
tahun 2009=52

47+52 baru 99 laa...
haha....

kayghani berkata...

man:
*sebenarnya yg ke-105..aku dah delete beberapa entry sebelum ni..hehe..

Paan Ovrtd berkata...

Oh...SMS Selangor...saya dulu SMS Tuanku Jaafar. Pandai2 kita ni rupanya...

sutera putih bertukar pink,,, berkata...

nk kena cakap jugak ke ni SMS mana dulu???
huaaaaaaaa.......

kayghani berkata...

dik an:
*kita semua mmg pandai..cuma aku pandai lebih sikit..

sutera putih:
*tak perlu pun..nak cakap pun boleh juga..mak jiran saya tak marah pun..

ijan berkata...

aku tak boleh nak tunjuk gambar gaya aku timbang bola kat blog. boleh tanggal misai shebby kalau2 dia ternampak nanti...