no unta..

ya..saya salah..saya yg salah sebab biarkan blog ni tak ber'entry' baru..nak wat camna..kering idea..tambah pulak ngan kursus2 yg tak pernah nak habis..oklah..ni rangkuman citer sepanjang minggu tak update blog..

1.11-12/07 yg lepas ada kejohanan takraw n bola tampar tertutup ofis aku..as usual,sebagai sportsman dan juga supportman,aku join la juga barang sekeping..tuk takraw team aku sampai semi juga la..tapi biasa la,team 'bawah anjing' a.k.a underdog,tak masuk final la..no 4 sudah..tapi bola tampar ok sikit..no 2..sebenarnya kejohanan tuk pilih pemain utk sukan kementerian nanti..aku tak mengharap,tapi kalau dapat,memang aku main sungguh2 la..

2.13-15/07..kursus lagi..kat Marriot..masing2 dah berangan nak makan apa kat sana..bukan nya nak fokus pada kursus,tapi lebih pada makanan..aku pun sama juga..haha..tapi kali ni kureng sikit berbanding tahun lepas..minggu depan dengar citer ada kursus lagi..fail bulan ni tak siap lagi..aduhai..

3.vandalisme berleluasa..nape la org kita ni suka sgt menjahanamkan harta benda awam..

aku pun tau tak de unta kat situ..sebelum NO UNTA,dia tukar jadi ZON UNTA dulu..macam haram..kejadian berlaku di parking area stesen LRT Universiti..

4.esok nak balik kg..nak ukur baju kawen..wah,aku nak kahwin..terima kasih pada semua yg mendoakan hbgn aku ngan awek aku selama ni..

1 maklum balas:

Unknown berkata...

sama-sama :D