kahwin..hehe

Salam semua..lama sgt dah rasanya tak update blog aku ni..sibuk maa..kali ni nak kongsi benda yang jadi bulan lepas..sepatutnya aku citer bulan lepas,tapi baru sekarang ada peluang..

25hb Oktober yang lepas,sepupu aku kawen..n 27hb adalah majlis menyambut menantu kat rumah mak dia(a.k.a mak ngah aku) kat kandis,Bachok..majlis yang sederhana tapi meriah sangat sebab semua sedara mara aku ada sekali..Ayah Long,Pak Ngah Harun,Ayah Din,Pak Da Him,Chik dan Mak Da..semua adik beradik mak aku ada..sepupu2 aku tak yah kata la,ramai juga yang datang(termasuk yang aku tak kenal..hehe)..Cik pun ada..

Tapi yang aku rasa majlis ni special sebab ada awek aku..hehe..dia sudi luangkan masa bersama aku n family..kesian gak kat baby,terkontang kanting sorg2 dalam rumah..aku sibuk uruskan persiapan majlis,so terabai la sikit..sorry syg..

Namun tak dapat nak stay lama,sebab kena balik KL..esoknya baby aku kerja..drive ikut Jalan Gua Musang cukup memenatkan..tambah ngan hujan n jalan yang tak berapa nak lancar..sampai kat Vista Angkasa dalam pukul 11.30..sampai je rumah terus tido..penat siut..

Lepas ni,InsyaAllah kenduri rumah aku pulak..bila?tunggu..hehe..


.....................Pengantin diapit bakal pengantin..hehe.........................

2 maklum balas:

frappucin0o berkata...

khairol ghani..
kalau mahu kahwin..sila jemput aku ok...hihi...
salam ziarah dr japan..

Tanpa Nama berkata...

apsal..page ni bau nasik minyak ni..ngee