nak susu..


kanak2 menggemari susu biomil..
ia lazat,berkhasiat..

ni la iklan susu yg aku 'can not go' bila aku dengar..sempoi semacam je iklan dia kat tv..tak menarik minat budak langsung..seb baik ada zirafah..sebut pasal zirafah,teringat member aku pernah tunjuk gambar awek dia ngan koleksi patung zirafah..macam huduh je patung zirafah..aku nak buat koleksi patung tapir la..macam menarik je..

tapi susu ni sedap..serius..masa 1st time minum susu ni,aku teringat zaman kecik2 dulu..balik dari kelas mengaji,singgah kedai runcit..ala,tak yah tunggu balik pun boleh beli..kedai runcit sebelah tempat mengaji je..ada 1 gula2 ni..permukaan bulat tapi dia leper,perisa susu..ada gak rasa coklat..rasa susu biomil ni sebijik macam rasa gula2 tu..perghh..terkenang tu..tak pasti ada jual lagi ke tak..kalau ada nak beli la 1 papan..

promoter tempat aku test susu ni kata susu ni boleh mengembalikan ingatan yg hilang..aku tak pasti maksud dia..mungkinkah..

a)hilang ingatan sebab eksiden..
b)terlebih makan semut..
c)org2 tua yg nyanyuk..

p/s-ni apa kes tetiba citer pasal susu ni?ntah..lantak ko la kay..

8 maklum balas:

Paan Ovrtd berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
kotaklimasegi berkata...

eh aper daa susu...
-ko minum susu utk budak ker?

-aku rasa patung dolphin lagi cute ler..

-aku rasa aku mcm tahu gula2 yg ko gambarkan tuh..

-betul ke boleh mengembalikan ingatan..? sounds good..

kayghani berkata...

arfahadnan:
*susu tuk yg berumur 1thn ke atas..aku layak la..

ko ada hilang ingatan ke?

kotaklimasegi berkata...

memang lah layak.. tu kelayakan 20 tahun lepas..


aku ader long & short term memory lost.. aku pun tak tahu ngaper.. tapi lepas abis belajar mmg nampak ketara lah.. huhuhu...

Donut berkata...

ko minum susu bayi sampai skarang?
elok lah~lalalal

Pekerja Kontrak berkata...

hahahahahhaa...

ko mmg cool... minum susu...

kayghani berkata...

arfahadnan:
*layak tak layak ke peduli apa..susu sedap..

donut:
*nape?ko dengki la tu..

dato paduka masri:
*aku mmmg cool..terima kasih..

zeroxlegend berkata...

susu ibu baik utk bayi,
susu apa baik utk org dewasa??em...