watashi patento japang

muka stone orang Jepun itu..haha
kursus tak habis lagi..si Jepun macam seronok je mengajar..sampai tak sedar yang dia tengah ajar orang Malaysia,bukan orang Jepun..perasan tak kat white board tu?aku memang tak faham,mungkin korang faham kot..meh aku zoom sikit..

apa benda dia tulis ni?

13 maklum balas:

kotaklimasegi berkata...

buruk nyer tulisan jepun tuh...

tuiisan jepun aku lagi cun dari dier..

Donut berkata...

ko tak rase getar tangan ke nak tampar jepun tue?

kayghani berkata...

arfahadnan:
*yela sgt..

donut:
*nak gak tampar..aku ingat masa dia tunduk hormat tu,aku nak patahkan tengkuk dia..

Unknown berkata...

memang aku xpaham...

kayghani berkata...

~O~:
*haha..aku pun..dah la ajar pun kdg2 tersasul cakap bahasa jepun..

Paan Ovrtd berkata...

Dia tulis "watashi berjaya memperbodohkan kalian, padan muka".

kayghani berkata...

dik an:
*biar betik?terhina pulak rasanya..tak pe..esok aku kenakan dia balik..

Redbloodsnow berkata...

hahaha...zie pun satu haram x paham weh kayyyyy...agaknyer die terlupe kot yg die ngajor kat mesia..hiksss


:P

kayghani berkata...

zie:
*maybe..dia naik syok mengajar sampai lupa dia kat malaysia..

frappucin0o berkata...

ko keje ape ni K smpi kene berkursus ngan orang tua jepun tuh?

kayghani berkata...

aproz:
*aku kerja sbgai patent examiner..Jepun tu yg bersungguh nak ajar kitorg..dah org nak bagi ilmu,tadah jela..faham tak faham belakang kira..hehe

Unknown berkata...

mmm..bby rasa bby faham kot..:>

kayghani berkata...

baby:
*ye ke faham?bagitaula biey apa dia tulis tu..