bogel..

1.syukur sgt2..sekarang ni semua persiapan kahwin aku dah hampir nak setel..ada sikit2 je lagi..n prepare tuk any emergency..aku harapkan majlis aku nanti berjalan dengan lancar..dimudahkan segala urusan..

2.semalam dengar fly fm..tak pasti apa yg jadi,tiba2 dj dia melatah "oh..mak kau"..aku ingatkan bila dengar radio yg bahasa rasmi dia bahasa mat saleh,semua pun akan guna bahasa mat saleh juga..tapi macam pelik pulak kalau dia kata "oh..your mother"..

3.pagi tadi sempat tengok MHI..ada 1 berita ni yg aku rasa cukup kelakar..seorang pemuda ditangkap oleh 3org warga emas sebab masuk rumah mereka dalam keadaan bogel..yg aku tak leh blah,dia berbogel sebab ilmu pukau dia akan menjadi kalau berbogel..sekali tak jadi la pulak..ambik ko,kena tangkap dan dimalukan..

p/s-internet slow la..hangin 1 badan..




4 maklum balas:

~0~ berkata...

memacam...bengong btol la...hahahaha

ash berkata...

nice layout :)
nanti leh la share persiapan kawen kat kitorang pulak hehe...

Misz_zana85 berkata...

:)

CoOkiE MoNSter berkata...

pejadah la men ilmu2 sesat nh..