akhirnya..

1.akhirnya semalam aku dah dapat kunci rumah sewa baru..maka berakhirlah penantian aku selama ni yg memang nak pindah dari rumah sewa aku sekarang..antara faktor2 yg buat aku nak pindah cepat2..

a.bukan nak kata aku baik sgt,tapi aku perasan selama 1tahun aku duk rumah tu,aku sorg je yg solat..kalau dulu,ada la jg adib..mungkin juga aku tak perasan diorg solat,tapi kalau dah hari cuti tido sampai petang,kalau hari kerja lak,balik kerja terus tido..nak nasihat pun semua dah besar..ajak solat macam ajak org gi berperang..

b.pengotor sgt..semua pandai buang sampah..tapi tak pandai pulak nak ikat plastik sampah tu n angkut gi buang kat tong sampah besar..kalau aku tak buat,maknanya berulat kat situ la..tak de semangat 1 rumah langsung..kalau dulu adib la paling rajin bab2 kemas2 ni..tandas tak yah cakap la..faham2 sendiri jela..

selama setahun lebih aku tahan perasaan..nak pindah cepat2..biar diorg rasa kekurangan bila aku tak de..dah la selama ni aku juga yg urus asal sewa rumah n bayaran bil..padan muka korg..hehe..tapi aku ucap terima kasih juga la kat jat,adib n daus..sebab diorg terima aku masuk rumah tu dulu..

bakal wife aku seorg yg pengemas..so hati aku dah tenang dah..at least tak dela aku terkontang kanting sorg nak kemas rumah..dan beliau chumel sgt..terima kasih..hehe

2.aku terbaca kat blog dik an..pasal plagiat..klik je kat nama dia tu,leh baca entry pasal benda tu..kalau aku kat tempat dia pun aku panas hati..aku kerja kat tempat yg mmg mementingkan hakcipta seseorg,so benda2 meniru karya org ni mmg aku tak leh terima la..

3.hari ni aku mengantuk yg amat..menguap je dari pagi..nak tido serba salah,sebab hari Isnin..dah la pakai baju korporat,gi bantai tido lak..kalau ada visitor,tak ke haru biru aku..tunggu lunch hour la..akan ku bantai tido puas2..

p/s-menghitung hari nak kawen..kurg dari sebulan je lagi..gumbiranya..hehe

nak lajukan performance pc,klik sini!

11 maklum balas:

Paan Ovrtd berkata...

Ko dah nak kawen???? Bagi alamat! Aku datang, insya-allah!

kayghani berkata...

nanti la aku letak kad kat blog ni..

lalink7 berkata...

wahh..sebulan je lagi..isk..xleh jadi nieh..sume nak kawen neh..adehh..jgn lupe jemput..

eh letak la sekeping dua gambo beliau yang chumel tue..nak gak nengok si dia....

Unknown berkata...

gila aku pun xleh duduk ngan org camtu...

bila majlis ko kay??

kayghani berkata...

husna:semua dijemput..jangan risau..kan ada link tu..klik jela kat situ..

zaidi:bulan 11 ni..7hb..

Redbloodsnow berkata...

wahhh..sama lah kite neh dh nak kawen kan. kay bile date kawen ek ek...hehe

ooo rupenyer wife pun ade blog gak. nak skodeng ah...

^_-

kayghani berkata...

zie:kay kawen 7.11 ni..seven eleven..skodeng jangan tak skodeng..haha

~ aman shah ~ berkata...

biasa dah tu...
bab kotor2 ni...
mai tgk umah aku...
paling bersih punya~
brani taruh rm100..
wahaha....

weh...
aku tggu2 kad kawen hang...
aleh2 semalam sampai yusmar punya...
hang punya mana?
yusmalaily kawen 1 nov ni...

kotaklimasegi berkata...

wahai junior ku.. (alih-alih kan)

selamat pengantin baru..
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.. (rasanyer, ucapan ni hold dulu..)

bagus ler kau pindah..
dari kau dok makan hati berulam jantung je kat umah tu..

kayghani berkata...

man:kad aku dalam proses lagi..sabar la man..sampai la tu nanti kat ko..

arfahadnan:hati goreng sedap..ulam jantung pisang cicah budu pun sedap..

CoOkiE MoNSter berkata...

oowhh...nak kawen dah die. hehe..tahniah2...selamat pengantin baru ya? =))