tolong..

1.semalam member aku kata hp dia hilang masa dia tido kat ruang tamu..haruskah aku cuak?sepanjang 1thun lbh aku duk rumah tu,tak pernah ada brg yg hilang(kecuali air mineral n air tropicana twister aku yg habis,tak tau sape tibai)..member aku suspect budak yg baru pindah masuk tu..ntahla..aku tak berani nak main tuduh2 ni..

2.susahnya nak mencari rumah..sape2 yg ada rumah@apartment@flet tuk disewa,inform la kat aku..kalau boleh nak yg dekat ngan LRT Putra..sewa dalam RM500..agak2 ada tak?

3.awal bulan,tak dapat file lagi..so tak de kerja sgt..tapi bosan tahap gaban..sebab facebook kena blok..tensen je rasa..bosan2 je,dah tak tau nak buat apa..nape la gi block fb tu..tak mengganggu prestasi kerja pun..

p/s-semalam ada gegaran ek?nape aku tak rasa lak..ke gegaran tak smpai kerinchi?tapi syukur juga tak de gegaran..mana tau kot2 jadi pape kalau bergegar..

p/s-aku nak letak gambar pencuri..try google,tapi gambar tak keluar sebab flickr kena blok..adoiyya..

3 maklum balas:

Unknown berkata...

btul2, ade gegaran, bby dah kecoh dah kat facebook, pastu ramai y fikir lain plak.. :)

Unknown berkata...

ko try usha kat area jusco wangsa maju...situ dalam 400 je...dekat ngan putra..

bAdBoYZ berkata...

try search kat www,mudah.com.my