tukar..

setelah sekian lama aku tak buka blog,akhirnya aku buka juga hari ni..Alhamdulillah,majlis perkahwinan dan majlis sambut menantu berjalan dengan lancar..ramai kawan2 yang telah sudi meluangkan masa datang ke majlis tersebut..terima kasih yang teramat sgt aku ucapkan kepada semua yang hadir..

nak baca entry pasal majlis tu bolehla lawati blog wife aku ataupun blog adik ipar aku..

kemungkinan besar aku akan tutp blog ni,sebab aku dah ada domain sendiri..hehe..upgrade sikit kehidupan blogging aku..blog tu masih baru lagi,tak de entry sgt lagi,tapi still korg boleh usha dan tinggalkan komen..

untuk meng'usha',klik kat sini..

apapun,aku ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang sudi luangkan masa baca blog ni..kalau diizinkan,ada masa,blog ni akan aku update juga kot..tengoklah keadaan camna..

p/s-bahagia sgt bila dah kahwin..kawan2,daripada kapel lama2,baik kawen..hehe

0 maklum balas: