sorry..

aku dah agak benda ni akan jadi..apa dia?

majlis aku dah tak lama dah lagi..kad2 pun aku dah pos,ada juga yg aku bagi by hand..n ada juga yg aku miss,terlupa jemput..maka dengan itu,ada la juga yg terasa hati ngan aku..1st of all,aku nak minta maaf sgt2 pada mana2 member aku yg belum lagi terima jemputan n kad aku..pada yg aku dah jemput,tapi tak bagi alamat,camna aku nak pos kad..

so dengan rasa berbesar hati,aku nak jemput semua kawan2 aku,baik yg aku kenal dari Asrama Semai Bakti Kelana Jaya,SMK Damansara Utama,SM Sains Selangor,Matrik N9,Universiti Malaysia Terengganu,masa aku kerja kat Kementerian Pelajaran,yg kerja kat Perbadanan Harta Intelek,rakan2 blogger,dan sape juga la yg kenal aku..


p/s-sekali lagi aku nak minta maaf sgt2 kalau ada yg belum dapat kad n ada yg aku tak jemput sebelum ni..skrg ni,aku jemput semua org sekali lagi..sape2 yg nak kad,tapi belum bagi alamat,email kat aku:kayghani@gmail.com..kat ofis facebook n frenster tak leh buka,rumah lak streamyx problem..aku sgt tak sihat skrg ni..demam nak kawen kot..tapi demi kawan,aku gagahkan juga diri..aku kat mana sekarang?cc jela jawabnya..

sekali lagi,sori sgt2....

0 maklum balas: