sabo jela..

Actually,i really dont have any idea since i get busy with work for d past 2 weeks..not enuf sleep but lots of makan2(open house everywhere..hehe)..argh..nyampah lak kalau entry dalam BI..nak kena fikir ayat yang best2,nak kena pikir ayat yang betul..nanti la ada masa aku wat entry dalam BI..malam ni aku rasa training futsal batal kot,sebab hujan..tempat aku main futsal ni open air,so kalau hujan,court akan basah..dah basah tu,bahaya la kalau nak main..mau tergelincir nanti..

Entry kali ni aku nak citer tentang perjalanan balik dari kg ke KL hari tu,5.10.2008..for d first time in my life,aku melalui jam2 yang cukup lama..perjalanan yang sepatutnya 2jam lebih2 je,jadi lebih lama..guess what?6 hours in a car..stuck in d jam for about 3hours..damn it..tapi apa boleh wat,sabo jela..lepas je dari tol bentong,kereta bersusun2..bagi yang dah biasa alami jam teruk gini,mungkin tak rasa pape,tapi bagi aku,ni pengalaman yang cukup berharga..naik lenguh kaki aku..minyak pulak masa tu surut dengan jayanya..dengan keadaan jam sebegitu,kalau enjin mati kat sini,parah aku..





Tambah seronot bila hujan mula menitis..mujurla tak lebat..masa tu aku baru je nak buka tingkap,tak nak pakai aircond,save minyak sikit..tapi rancangan tak menjadi..so jam + hujan..menarik tu..hujan yang turun bagaikan mutiara..hehe

Sampai Genting SEmpah,rest jap n isi minyak..Kalau aku sorang2 je dalam keter,konfom2 bosan..mujurla my luvly baby ada bersama..ada teman,boleh borak2..paling tidak,tak merasa jam sorang2..berdua kan lebih baik..hehe..apapun,satu pengalaman yang cukup bermakna buat aku..bukan tak nak rancang perjalanan,tapi dah memang hari tu je yang ada tuk balik KL..next time aku akan pastikan aku tak lalui semua tu lagi..

2 maklum balas:

Unknown berkata...

ape plak..bby suke jam gtu..hehe

Tanpa Nama berkata...

pengajaran:
laen kali balik kl awal

saye?
org-yg-encik-kantoikan-dpn-ibuayh sy-ms-raye-ritu

haih!