juara lagi..

aku jarang bercakap pasal bola..awal2 main blog dulu ada la juga..apa nak dikata,mereka juara lagi..aku start minat MU masa zaman CAntona dulu..ntahla..permainan dia best..tapi aku cukup tak suka ejek mengejek org kita kalau team lawan kalah..macam hape ntah..bola sepak tempatan tak nak sokong,tapi bola sepak luar nak kecoh2 lak..apapun,all d best 4 MU tuk final Champions LEague lawan BArcelona..

p/s-aku sokong team yg menang..sama macam ayah aku..

2 maklum balas:

kotaklimasegi berkata...

aku tgk bola kalau ayah aku tgk bola..biasa nyer aku lebih emo dari ayah aku .. aku sokong sapa yg menang sama cam kau.. aku tak suka tgk bola sengsorang.. so, kalau takde geng tgk bola.. biasanyer aku layan citer lain.. pastu, aku tgk result je..

zazri berkata...

Sama dengan lah kite, aku minat MU sejak zmn Cantona gak, zmn2 pakai jersi pastu kolar baju kasi tegakkan..huhuhu....