giler bersawang..

Assalamualaikum..

aku nampak pelbagai jenis labah2 dah buat sarang kat blog aku ni..penunggu tu tak yah cakap la..tu baru sekejap aku tak berblogging..kalau lama sikit lagi mesti dah jadi port mat pit,hisap ganja n hidu gam..Alhamdulillah,aku sihat..boleh la aku update sikit2..lagipun aku risau juga,kot2 dapat memo dari pengurusan blogspot,minta buat surat tunjuk sebab kenapa tak update..tapi ada ke?

1.aku sibuk ngan kursus skrg ni..projek khas ofis aku ngan JICA(Japan International Cooperation Agency)..so lagi sekali aku mendengar sensei2 jepun berceramah dengan gumbiranya..macam biasa,dia buat lawak yg kitorg tak faham,then gelak sendiri..apa kes?ada sebulan lagi ni tuk kursus..cuti disejukbekukan pulak..memang pengurusan sengaja tak nak bagi aku ponteng la tu..citt..

2.sabtu lepas aku hang out ngan member2 aku masa aku kat Asrama Felda dulu..nak kata perjumpaan blogger,tak kena lak..sebab bukan semua ada blog..antara yg ada man,ibni,amir,azwan,epul dan aku..mula2 aku ingatkan perjumpaan ni sebab epul nak tunjuk hikmat ustaz amirul dia..yela,datang dari jauh kan..rupa2nya aku tertipu..dah la tak bawa juga neo dia..kedekut..macam la luak kalau aku tengok neo dia..ko tengok la nanti..aku gores dan menang kat kereta ko..

3.aku sambut anniversary aku ahad lepas..tahniah kepada aku..terima kasih..dapat hadiah lagi dari awek tercinta..aku minta tolong sgt2,jangan la korg jeles sebab awek aku care kat aku..kalau nak rasa apa aku rasa,carila awek sendiri..diizinkan Allah,hujung tahun ni nak kahwin dah..lagi sekali jangan nak rasa jeles la..kali ni mungkin giliran aku..next time giliran korg pulak..

4.aku cukup 'bengkek' dengan org yg tak hormat pompuan..sebab bila ko buat jahat pada pompuan,seolah2 ko buat jahat pada mak ko sendiri..ada kes menyirap sebenarnya..hari tu ada org tolak awek aku semata-mata nak dapat tempat duduk dalam LRT..dah dapat tempat duduk,buat2 tak bersalah,then buat2 tido..tahik sungguh..what the ****..aku ni bukan jenis suka mencarut..tapi kalau dah panas hati,semua benda haram keluar..aku dah mark mamat tu..jumpa lepas ni aku nak 'jek' kat perut..

'jek'=sepak@flying kick

5.
Sumber:isuhangat.blogspot.com

p/s-seronok dengar ceramah kat surau MISC..nape penceramah suara dia sedap ek kalau baca ayat2 Al-Quran?menangkap jiwa sungguh..mendayu2 je..

17 maklum balas:

Tanpa Nama berkata...

lama tak menjeguk blog ko...
nampaknya layout sudah bertukar la...
bagus...

pasal awek ko kene tolak tu aku rasa kau kene ajak sikit civik kat mamat tu...

masa dia wat2 tido ko geletek dia sampai mati...puas hati ko....huhu...

kotaklimasegi berkata...

chop!!
ko budak kj keh?
skool mana erk?

curious nih..

kayghani berkata...

apa maksud ko kj tu?

kotaklimasegi berkata...

asrama felda kelana jaya..

Tanpa Nama berkata...

Hahahaa baju anniversary ek, patutlah tak penah nmpk sblm ni..cantik sey...

Unknown berkata...

he..klakarla kartun tu.,sengal punya babi..eh :p

~ aman shah ~ berkata...

yup geng..
serius lawak kartun tu..
memang dasar babi...
igt lagi..
masa form 2...
ada satu poster tu,
ala yang poster gempak tak silap aku,
pasai JE tu..
hang punya poster tak igt aku...
hang ni..
suka sgt ngan binatang pink tu...

tak leh lawan aku nyer gambar ba alif ba ya kot...
haha...

http://abraxas248.blogspot.com/2009/05/ba-alif-ba-ya-maksudnya-zionis.html

bila lagi mau jumpa dak ASBKJ yang lain?

kayghani berkata...

arfahadnan:
*yup..aku dulu duk asrama semai bakti kelana jaya..sekolah kat Damansara Utama..

baby:
*ha ah..sengal sungguh binatang itu..hehe

man:
*yup..poster aku la.."hidup bahagia tanpa JE"..yg kat blog ko tu datuk dia..hehe

kotaklimasegi berkata...

aku sedang recall..........

Donut berkata...

1.apahal lu nak gores kereta gua?

2.Lu tak request hikmat ustaz amirul..gua tak nk la belagak dan menunjuk2..kan lu ckp gua kawan C#E..itu Ibni pnye kawan baik..lalala..

3.Betul gua cakap kan? Datang2 bukak cerita tue. Hahaha..nasib baik gua ada hikmat penepis ustaz amirul.

4.ARFAHADNAN nie adik nor azwien adnan...aku brani kompem lah!!!

5.Gua da agak kenape lu balik awal..huhu~takper!gua paham.ehehe

kayghani berkata...

arfahadnan:
*apa yg ko nak recall?tak faham..

epul:
*marah ke?aku acah je..tak kan nak gores lak..nanti ko balas balik..
*kena request ke?nest time la gitu..
*sape azwien adnan?tak kenal pun..
*apa yg ko faham?aku tau otak kita sama2 kuning..tapi macam ko lagi kuning je..

kotaklimasegi berkata...

aku tgh recall peristiwa bersejarah batch korang..
huhuhu..

donut : ko mmg seorg yg confident kan..

lagik satu khairol, boleh ko tak kenal azwin adnan sapa.. dier tu kembar aku dan juga kakak angkat si donut tuh..dan merangkap senior korang..

sekian..

Donut berkata...

exactly!!!
gua memang confident bab bab binti adnan nih.LoL!!
Name lebey kurang. tue gua selambe kodok confident..
aiyak..adakah akak awienku itu mengetahui kewujudanku di blog ini.Marah nanti dia kat aku...dah la lame tak contact dia..huhu~

p/s: gua suci lagi berseri. tiada kuning.

kotaklimasegi berkata...

dah macam sesi suai kenal pulak aku tgk ruangan komen si khairol nih..

donut : kalau aku kata ko salah camana? aku pernah tanyerlah blogger donut nih sapa kat dier.. masa tetiba ko tanyer aku nih adik awin ker.. pastuh, dier pun terus jawab.. "epul kot..".. tapi aku tak tahu lah dier pernah baca blog ko ke tak...

Donut berkata...

aik?salah kah?tak mungkin..tak mungkin..ropenye lebey kurang..binti pon same...huhuhu~

huhu~kak awien ku sayang..lalalal~

kotaklimasegi berkata...

donut, binti mmg sama.. tapi 'adnan' yg berlainan.. kakak awin ko tu lagi cun lah dari aku.. lain benor rope kitrg..

kayghani berkata...

wah..bukan main seronok korg ek..ni jejak kasih ke,jejak nak kena pijak..

tak sangka epul ada akak angkat..yela,epul kan comel..haha